Pot adauga, sterge un produs din comanda finalizata?
Da, puteti adauga sau sterge unul sau mai multe produse din comanda dumneavoastra. Trebuie sa trimiteti un e-mail pe adresa office@nadiela.ro cu numarul comenzii sau numele pe care s-a plasat comanda si ce anume doriti sa modificati. Puteti face acelasi lucru si telefonic la numarul 0767.410.832. Acest lucru nu se mai poate face, daca ati primit email de livrare a comenzii. Va rugam sa verificati, inainte de a suna sau a trimite email.
Am facut o comanda, dar nu am fost contactat/a pentru confirmare
Confirmarile se trimit pe e-mail. Dupa finalizarea comenzii, va rugam sa verificati cosul de produse. Daca gasiti produsele in cos, atunci comanda dumneavoastra nu a fost finalizata si deci, nu a fost transmisa. Atunci cand o comanda este procesata corect, la adresa de e-mail pe care ati folosit-o, veti primi o copie a comenzii, iar cosul Dvs. de cumparaturi nu va mai contine produse.
Cum pot sa trimit o comanda mai repede?
Pentru a usura navigarea prin magazin si scurtarea timpului de expediere a unei comenzi, va recomandam sa folositi cateva din facilitatile magazinului: · Adaugarea produselor in cos la modul direct – pentru a putea comanda un produs la modul direct, trebuie sa mutati cursorul in dreptul produsului si sa apasati click pe ADAUGA IN COS. · Produse salvate -Wishlist - dupa ce ati creat un cont in magazin, puteti oricand sa creati o lista de produse pe care le puteti adauga in cos ori de cate ori doriti.Aceasta lista poate fi imbunatatita cu produse noi sau poate fi modificata dupa cum doriti. Cum se adauga produse la lista de produse preferate? Acest lucru este foarte simplu, pe produs fiind langa tab-ul ADAUGA IN COS exista o iconita cu o inima pe care trebuie doar sa dati click. Cand lista este gata, o puteti accesa oricand pentru a aduce produsele in cosul de cumparaturi. Lista ramane disponibila nemodificata si pentru comenzile viitoare. · Cautare - folositi caseta de Cauta in site , aflata in partea dreapta sus a magazinului pentru a gasi cu usurinta produse in magazin. Cautati dupa numele produsului sau descrierea sumara.
Am garantia ca produsele de pe www.Nadiela.ro sunt originale?
Toate produsele comercializate pe NADIELA sunt originale, achizitionate de la furnizori autorizati, atat din Romania, cat si din strainatate.
Brand-ul si LOGO-ul NADIELA sunt inscrise la OSIM Romania. Orice incercare de copiere va fi pedepsita conform legii!
Cum pot alege produsul care mi se potriveste?
Avem o gama larga de bijuterii, de la talismane si clipsuri talisman pana la cercei si inele, toate din argint S925 ,prin urmare am incercat sa va facem alegerea cat mai usoara prin crearea de categorii diversificate. Astfel, veti putea gasi cu usurinta produsele recomandate de noi, in functie de ceea ce cautati. Pentru orice intrebare sau nelamurile, ne puteti contacta oricand pe telefon sau email.
De ce sa-mi fac cont NADIELA?
• Stii mereu care este statusul comenzilor tale – Nu este necesar sa suni pentru a sti unde se afla coletul tau. • Scazi considerabil timpul de inregistrare al unei comenzi nefiind necesar de fiecare data datele de livrare. • Ai acces permanent la istoricul comenzilor tale si ai evidenta achizitiilor facute la NADIELA. • Poti sa iti creezi liste de cumparaturi (Wishlist-uri) cu produsele pe care doresti sa le achizitionezi in viitor. • Esti tot timpul la curent cu cele mai noi promotii, lansari de produse si ai parte de oferte personalizate. • Ai posibilitatea sa acorzi recenzii produselor cumparate si sa ne lasi comentarii legate de oferta NADIELA.